Proje Ekibi

Proje Ekibi

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Bilim Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi (MUBEM) www.mubem.mu.edu.tr bünyesinde yürütülecek olan proje, öğretmen mesleki gelişimi üzerine uzmanlaşmış deneyimli bir ekibi bir araya getirmektedir. Ekip bugüne değin öğretmen eğitimini desteklemek amacıyla ulusal ve uluslararası kaynaklı fonlardan sağlanan çok sayıda proje, kamp, değişim programı ve hizmetiçi eğitimi başarı ile tamamlamıştır.

 MUBEM projeleri ve daha detalı bilgi için tıklayınız. 

 

--------------------------------------------

PROJE YÜRÜTÜCÜSÜ           ------------------------------------------------------------------------

Prof. Dr. Ayşe OĞUZ-ÜNVER

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı öğretim üyesidir. Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Kimya Öğretmenliği bölümünde lisans (1996) ve yüksek lisans (1998) öğrenimini tamamlamıştır. Devlet okullarında üç yıllık (1996-1999) öğretmenlik deneyiminin ardından kazanmış olduğu devlet bursu ile ABD Ohio State Üniversitesinde Bilim/Fen Eğitimi alanında ikinci yüksek lisansını (2001) ve doktorasını (2005) tamamlamıştır. Avrupa Birliği 7. Çerçeve Programı kapsamında yer alan Pri-Sci-Net Projesinin paydaşlarındandır (2011-2014). Dr. Oğuz Ünver 2013 yılında MSKÜ bünyesinde kurulan Bilim Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi (MUBEM) www.mubem.mu.edu.tr kurucu müdürlüğünü üstlenmiş ve hâlen merkez müdürlüğü yürütmektedir.

--------------------------------------------

PROJE ARAŞTIRMACILARI    ---------------------------------------------------------------------

Doç. Dr. Burcu ŞENLER PEHLİVAN

İlköğrenimini Muğla’da çeşitli okullarda, ortaöğrenimini Kütahya Anadolu Öğretmen Lisesi’nde tamamlamıştır. 2000 yılında Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Kimya Eğitimi Bölümü’nden mezun olmuştur. 2002-2005 yılları arasında Muğla Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği Anabilim Dalı’nda yüksek lisans yaparak aynı üniversitede araştırma görevlisi olarak çalışmaya başlamıştır. 2011 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi İlköğretim Anabilim Dalı’nda doktorasını tamamlamıştır. Doktora sırasında bir yıl süreyle Illinois Institute of Technology’de misafir araştırmacı olarak bulunmuştur. 2017 yılında doçentlik unvanı almıştır. Halen Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Temel Eğitim Bölümü’nde öğretim üyesi olarak çalışmaktadır.

Doç. Dr. Yasemin ÖZDEM YILMAZ

ODTÜ Fen Bilgisi Öğretmenliği lisans, Fen ve Matematik Alanları Eğitimi yüksek lisans ve İlköğretim alanında doktora derecesini almıştır. Lisans eğitimi sonrası 5 yıl, Türkiye ve ABD okullarında öğretmenlik yapmıştır. Yüksek lisans ve doktora çalışmasını Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Argümantasyon alanında yetiştirilmesi üzerine  tamamlamıştır. 2015-2016 yıllarında Great Lakes Science Centre (OH, ABD) bilim merkezinde çalışmalarda bulunmuştur. Argümantasyon, Bilimsel Sorgulama ve Bilim Merkezleri üzerine ulusal ve uluslararası yayınları ve projeleri vardır. TÜBİTAK Bilim ve Toplum Başkanlığı'nda Bilim Çocuk Dergisi Yayın Danışma Kurulu üyesidir ve Bilim Merkezleri danışmanlığı yapmaktadır.

Öğr. Gör. Dr. Nilay MUSLU

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Fen Bilgisi Öğretmenliği anabilim dalında öğretim görevlisidir. Lisansını Dokuz Eylül Üniversitesi Fizik Öğretmenliği bölümünde tamamlamıştır. Ardından Milli Eğitim Bakanlığı’nın Yurtdışı eğitim bursunu kazanmış ve yüksek lisans ve doktorasını ABD University of Missouri- Columbia’da tamamlamıştır. Doktora sırasında ağırlıklı olarak öğretmen eğitimi olmak üzere çeşitli projelerde çalışmıştır. Dr. Nilay Muslu biçimlendirici değerlendirme, öğretmen eğitimi, teknoljinin eğitimde kullanımı üzerine çalışmaktadır.

Doç. Dr. Hasan Zühtü OKULU 

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı öğretim elemanıdır. MSKÜ Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği bölümünde lisans (2010), MSKÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsünde yüksek lisans (2013) ve doktora (2019) öğrenimini tamamlamıştır. Dr. Okulu, lisansüstü çalışmalarında astronomi ve STEM eğitimi temelinde etkinlik geliştirme ve değerlendirme süreçlerine odaklanmıştır. Bilim Eğitimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcılığı görevini yürütmekte olan araştırmacı, TÜBİTAK Bilim ve Toplum Daire Başkanlığı tarafından desteklenen birçok projede yürütücü, araştırmacı ve eğitmen olarak görev yapmıştır. 

Dr. Öğr. Üyesi Sertaç ARABACIOĞLU

Dr. Sertaç Arabacıoğlu, fen bilimleri öğretmenlerinin sürekli mesleki gelişimini destekleme, izleme ve değerlendirmeye yönelik yenilikçi yaklaşımlar üzerine çalışmalar yürütmektedir. STEM alanlarının bilim eğitimine entegrasyonu, sorgulama temelli bilim eğitimi, etkinlik temelli doğa eğitimi ve robotik gibi pek çok alanda uygulamalı atölyeler, hizmet içi eğitim programları ve bilim kamplarında görev almıştır. Trakya Üniversitesi, Eğitim Fakültesi'nde öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır.

--------------------------------------------

PROJE DANIŞMANI           ---------------------------------------------------------------------------

Doç. Dr. Müge ADNAN

Doç. Dr. Müge ADNAN, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Uzaktan Eğitim Araştırma ve Uygulama Merkezi (UZEM) müdürüdür. E-öğrenme, öğretim teknolojisi, web tabanlı uzaktan eğitim, araştırma metodolojisi, araştırma etiği, yönetim bilgi sistemleri, dil öğreniminde teknoloji, mobil öğrenme ve teknoloji yönetimi alanlarında öğretim üyesi ve araştırmacıdır. Lisansını Hacettepe Üniversitesi Edebiyat Fakültesi İngiliz Dili ve Edebiyatı’nda, yüksek lisansını ise Hacettepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İngiliz Dili ve Edebiyatı bölümünde yapmıştır. 2005 yılında, Orta Doğu Teknik Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi alanında doktorasını tamamlamıştır.

--------------------------------------------

PROJE BURSİYERLERİ           ------------------------------------------------------------------------

Onur BEKTAŞ

Onur Bektaş, fen eğitimi üzerine doktora öğrenimine devam etmektedir. STEM öğretimi, sorgulama temelli bilim eğitimi, robotik süreçlerin fen eğitimine entegrasyonu ve proje yarışmaları alanlarında çalışmalarını sürdürmektedir. Yaklaşık 5 yıl İzmir Özel Türk Kolejinde fen bilimleri öğretmeni olarak çalışmış ve çeşitli proje yarışmalarında derece almıştır.

Fatma YILDIRIM

Fatma Yıldırım ,Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Dijital Oyun Tasarımı ve Teknolojileri bölümünde yüksek lisansına devam etmektedir. Lisansını MSKÜ Bilişim Sistemleri Mühendisliği bölümünde tamamlamıştır. Lisans döneminde gerçekleştirmiş olduğu stajları web platformlarının geliştirilmesi üzerinedir. Dijital oyun alanında çalışmalarına devam etmekte olup insan bilgisayar etkileşimi üzerine , teknolojinin tasarımı ,değerlendirilmesi uygulanması alanlarında veri analizi teknolojileri ile çalışmaktan keyif alır.

Afra Nur ALTIN

Afra Nur Altın, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı üzerine yüksek lisans öğrenimine devam etmektedir. Lisans öğrenimini Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi Fen Bilgisi Öğretmenliği bölümünde tamamlamıştır. Sorgulama temelli bilim eğitimi ve STEM öğretimi üzerine çalışmaktadır.

Onur DURAN

Onur Duran, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Fen bilgisi eğitimi üzerine yüksek lisansına devam etmektedir. Lisansını MSKÜ Fen bilgisi öğretmenliği bölümünde tamamlamıştır. Eğitimde dijitalleşme ve Web 2.0 araçlarının eğitime entegre edilmesi üzerine ilgi duymaktadır.

Alime Hilal NADİ 

Alime Hilal Nadi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalı üzerine yüksek lisans öğrenimine devam etmektedir. Lisans eğitimini MSKÜ Fen Bilgisi Öğretmenliği bölümünde tamamlamıştır. Uygulamalı derslerin uzaktan eğitime etkili bir şekilde uyarlanması üzerine çalışmaktadır.

Kerem DÜŞÜNEN (STAR BURSİYERİ)

Kerem Düşünen, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi (MSKÜ) İlköğretim Matematik Öğretmenliği bölümünde lisans eğitimine devam etmektedir. Eğitimde oyunlaştırma, programlama ve teknolojik gelişmelere ilgi duymaktadır.